.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیسی‌ها امروز به پایتخت برمی‌گردند

نماینده هیئت فوتبال استان مازندران با اشاره به لغو بازی بین تیم فوتبال پرسپولیس و منتخب عباس‌آباد گفت: پرسپولیس امروز ساعت 14 به اردوی خود در رامسر پایان داده و به پایتخت باز می‌گردند.
به گزارش شمال نیوز، بازی تدارکاتی بین پرسپولیس تهران و منتخب عباس آباد لغو شد.

رضا فرزین‌فر نماینده هیئت فوتبال استان مازندران با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با فارس در رامسر افزود: قرار بود این بازی در اردوگاه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر بین دو تیم نامبرده برگزار شود که به صورت ناگهانی و تنها در چند ساعت باقی مانده به زمان شروع بازی، این بازی لغو شد.

وی گفت: پرسپولیس امروز ساعت 14 به اردوی خود در رامسر پایان داده و به پایتخت باز خواهند گشت.

این مسئول اعلام کرد: تیم پرسپولیس در مدت اقامت در شهرستان رامسر در مجتمع بام سبز رامسر استراحت و برای تمرین در اردوگاه شهید چمران رامسر که فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای با مکان اقامت قرمزپوشان پایتخت داشت حضور می‌یافتند.

وی عنوان کرد: در این مدت که تیم پرسپولیس در رامسر حضور پیدا کرد، قراردادی هم بین پیشکسوتان تیم پرسپولیس و مدیر مجتمع بام سبز رامسر برای استفاده از امکانات شهرستان و اردوهای بعدی بسته شد.

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس تهران با یک تساوی در مقابل پرسپولیس قائمشهر و یک برد در مقابل سپیدرود رشت و لغو بازی با منتخب عباس آباد به اردوی خود در شهر نمونه گردشگری پایان داد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.